петък, 4 септември 2009 г.

История на конпанията .


Историята на Хербалайф започва с Марк Хюз, президент и основател, който развил задълбочен интерес към въпросите на храненето и здравословното отслабване, след като загубил майка си поради случайно предозиране на хапчета за отслабване. Той решил да измисли средство за отслабване, базиращо се на рационално хранене.

Марк Хюз присъства на много научни симпозиуми, срещи и конгреси на тема диетично и здравословно хранене и събира екип от 250 учени, лекари, диетолози и китайски и тибетски фитотерапевти, специалисти, разработващи храната на космонавтите в НАСА. Ръководител на лекарския екип е д - р Дейвид Катцин, доктор на медицинските науки, доктор на физиологичните науки, специалист по сърдечно-съдова физиология и вътрешни болести. Този перфектен екип в началото работи само върху един-единствен продукт - програмата за клетъчно хранене. Те я развиват и убогатяват - в момента се използва програма 4-то поколение.

Две поредни години Хербалайф води класацията на списание "Лос Анжелис таймс" за 100-те най-бързо развиваща са компания в Калифорния., а Марк Хюз е обявяван за предприемач №1 в САЩ. Той е получавал благодарствено писмо от Бил Клинтън за помощта му в борбата с наркотиците.

Девизът на компанията е:
"Да изглеждаме добре, да се чувстваме добре".
Какво по-хубаво?

Кой сме ние ?
Водещата компания в областта на храненето и контрола на теглото .

По света :
Подобрява живота на хората от 70 страни в шест континетна чрез мрежа от над 1,9 милиона независими дистрибутори.

Възможности :
Бизнес възможност , която позволява на хората да реализират своите мечти , планове и цели.

Индивидуално :
Концентрираме се върху индивидуалните нужди на клиентите и им обръщаме специално внимание , за да им помогнем да реализират целите си.

Иновации :
Разработваме най - добрите продукти за контрол на теглото , целенасочено хранене , енергия , спорт и фитнес , лична грижа за външния вид и подхранване на кожата и косата , създадени от международно признати учени .

Няма коментари:

Публикуване на коментар